Jak efektywnie sprzedać ofertę wycieczki

Małe biura podróży, często spotykają się z różnymi problemami, nierzadko związanymi z tym, iż na posiadanie szerokiej oferty ich nie stać, natomiast wąska oferta, bardzo zawęża również pewnego rodzaju grupę klientów. Trudno jest im więc sprzedać swoją ofertę, która musi trafić do konkretnych osób. Co zatem zrobić, prowadząc małe biuro podróży, aby sprzedać takie kierunki jak Etiopia wycieczka, podróż do Azji lub na przykład na tereny krajów egzotycznych? Najlepszym sposobem jest trafić bezpośrednio do klienta, istnieje kilka sposobów na to, aby to zrobić.

Internet i konkretny kierunek sprzedaży

Dzisiejsze biura podróży, z jednej strony muszą mierzyć się ze znacznie większą konkurencją, z drugiej strony jednak, mają znacznie większe pole do popisu, jeśli chodzi o możliwości znalezienia klientów. Wszystko dzięki internetowi, który pozwala dzisiaj znaleźć konkretną grupę potencjalnych klientów i bezpośrednio do nich skierować swoją ofertę. Oferując wycieczki w egzotyczne kraje, wycieczki, które zorganizowane są kompleksowo, ale które też są wymagające, można ukierunkować się zarówno na wyszukiwarkę jak również na social media. Ukierunkowanie się, w stronę określonego klienta, wymaga bardzo precyzyjnego zbadania rynku i dostosowania oferty. Jednak tylko i wyłącznie w ten sposób, małe biuro podróży, jest w stanie wygrać z „masówkami”, które mają w swoich ofertach wszystko, każdy kierunek, każdy typ wakacji, wczasów czy podróży.

Pozycjonowanie, Adwords i social media

Aby trafić z informacją i ofertą do konkretnego klienta, z konkretną ofertą wycieczki, należy zwrócić uwagę na to, aby oferta została w pełni przygotowana. Dopięcie wszystkiego na ostatni guzik i ogarnięcie całości, pozwala wreszcie ukierunkować ofertę i znaleźć właściwego odbiorcę. Tego najławiej jest znaleźć poprzez:

– pozycjonowanie, na konkretne i dobrane frazy w wyszukiwarce internetowej,

– Adwords, czyli reklamę w wyszukiwarce internetowej,

– social media, czyli w sumie poprzez najbardziej czasochłonny, ale również bardzo konkretnie trafiający w target sposób znalezienia klientów.

Konkretna i precyzyjna oferta

Małe biura podróży, oferując ciekawe wycieczki, muszą również skupić się na tym, aby oferować konkretny produkt, w dobrej cenie, tak aby produkt ten był przygotowany jak najbardziej perfekcyjnie. Wycieczka musi być konkretna, o szczegóły trzeba zadbać od samego początku, aż do samego końca. Tylko i wyłącznie wtedy, możliwe będzie nie tylko sprzedanie wycieczki, ale również, faktem stanie się powrót danego klienta lub grupy klientów po kolejny produkt. Dodatkowo, negatywne opinie, mogą położyć każde, małe biuro podróży, tym bardziej trzeba się ich wystrzegać.

Dodaj komentarz